Deze dieren zijn vermist!

[ Laatste update: 19.08.2019 ]

Via deze pagina willen wij eigenaars van verloren gelopen dieren helpen om hun lieveling zo snel mogelijk terug thuis te krijgen!
Wie heeft deze dieren het laatst gezien? Of zijn ze reeds terecht? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan verwijderen we de oproep!

Is uw hond of kat verloren gelopen?
Bel dan zeker naar uw plaatselijk politiekantoor! Zij weten immers waar de hondenvanger weggelopen honden of gekwetste katten heeft opgehaald.
Indien zij geen informatie hebben over uw hond/kat, mag u ons altijd een seintje geven op volgend telefoonnummer:
+32 (0)11 56 23 73 of een mailtje sturen naar noodasielnoordlimburg@gmail.com. Beschrijf in deze e-mail uw dier, datum van verdwijning, plaats van verdwijning en voeg een foto en uw contactgegevens toe. Dan kunnen we ook voor uw vermist dier hier onder een oproep op onze website en Facebook pagina plaatsen.

Vermist in augustus 2019...

Vermist in juli 2019...

Vermist in juni 2019...

Vermist in mei 2019...

Vermist in april 2019...

Vermist in maart 2019...

Vermist in februari 2019...

Vermist in januari 2019...

De laatste jaren vermist...

Ga terug naar de vorige pagina.