BUDDHA!

Kruising Amerikaanse stafford - mannelijk - °6/02/2016.

Buddha loopt al een hele tijd met zijn rugzakje van hot naar her helaas. Zijn baasje heeft geen vaste woonplaats en heeft al verschillende keren geprobeerd om Buddha te herplaatsen. Dit liep altijd fout, de laatste keer werd Buddha gewoon op straat gezwierd en kwam hij via de hondenvanger in het asiel terecht. Uiteindelijk heeft het baasje afstand getekend van hem en kunnen we op zoek gaan naar een stabiele thuissituatie waar hij als enige hond kan leven.

Dit tekent je natuurlijk, Buddha is wat achterdochtig en afwachtend. Hij heeft tijd nodig om zich terug goed te voelen bij iemand. Wat begrijpelijk is uiteraard. Maar achter die onzekerheid zit een erg lieve kerel.

Hij heeft geen hondenschool gevolgd maar hij kent de basiscommando’s, is zindelijk en kent een bench. Een halve dag kan hij alleen thuis doorbrengen, mits voldoende beweging / aandacht / uitdaging voor en na.
Op medisch vlak sukkelt Buddha met een voedselallergie voor tarwe / gevogelte / lam. Hij heeft aangepaste voeding nodig om zich goed te voelen. Indien gewenst, wil het vorige baasje financieel bijdragen in de voeding.
Wie kan deze knapperd een forever home bieden? Buddha zal u enorm dankbaar zijn.

Buddha is gechipt, gevaccineerd, gecastreerd, ontwormd en ontvlooid.