zooplus.nl

TAIKO!

Amerikaanse stafford - mannelijk - °4/11/2012.

Taiko werd in 2015 geadopteerd, maar na verschillende telefoons en klachten van buren/politie e.d., hebben wij besloten om deze adoptie stop te zetten.
We zoeken nu een nieuwe thuis voor hem waar hij niet alleen moet zitten, zonder andere huisdieren of kleine kinderen. Liefst een baasje met de nodige ervaring in het ras.

Taiko is een sterke hond en kan totaal niet met andere dieren overweg. Een confrontatie met een andere hond of kat loopt altijd rampzalig af. Dit geeft uiteraard een aantal beperkingen: het is geen hond die je even kan los laten tijdens een wandeling of in een losloopweide kan laten spelen, training op een hondenschool is een enorme uitdaging enz..

Toch is Taiko erg vriendelijk en zot naar mensen. Hij is het gewend om zowel in huis te leven als in de tuin rond te lopen. Echt spelen doet hij niet. Het boeltje bewaken hoort bij zijn taken en doet hij vol overtuiging.

Taiko is gechipt, ingeënt, gecastreerd, ontwormd en ontvlooid.

Foto's van 2014: